Saturday, November 17, 2007

Perkhidmatan dan Produk Pinjaman


Perkhidmatan dan Produk kami

Pembiayaan Peribadi Online - Pinjaman Peribadi Swasta

Syarikat kami sentiasa menumpukan fokus dan memberi sepenuh perhatian terhadap keberkesanan perkhidmatan kami. Fokus utama kami pula untuk memahami segala keperluan spesifik anda dan menstrukturkan pakej - pakej kami mengikut kesesuaian anda.

Tahukah anda bahawa, syarikat kami menawarkan PEMBIAYAAN PERIBADI atau PINJAMAN WANG TUNAI atau KEMUDAHAN KEWANGAN yang direka bentuk untuk membantu menyelesaikan segala masalah kewangan anda dengan struktur pinjaman yang fleksibel serta kadar faedah yang boleh dibiayai. Pihak kami menyediakan skim pembayaran yang mudah, bergantung mengikut keselesaan anda. Tempoh Bayaran Semula bagi pinjaman tunai atau pembiayaan peribadi yang ditawarkan adalah 6 BULAN, 8 BULAN, 10 BULAN dan juga 12 BULAN. Yang menariknya... Kadar keuntungan kami adalah YANG TERMURAH dan YANG TERENDAH di negara ini..!!

Pembiayaan Peribadi dan Kemudahan Kewangan ini juga boleh anda gunakan untuk pelbagai jenis kegunaan yang lain seperti masalah PEMBIAYAAN PERKAHWINAN / MODAL PERNIAGAAN SECARA KECILAN / PERUBATAN / PENDIDIKAN / KAD KREDIT, pinjaman pendahuluan untuk RUMAH / KERETA / MOTORSIKAL. Diharap kemudahan pinjaman kami dapat membantu mencapai matlamat anda.

Pemohon Yang BLACKLISTED dengan mana - mana institusi kewangan, bank atau syarikat pemberi pinjaman yang lain juga layak memohon dengan syarikat kami.

Hubungi Kami
Puan Farah dan Encik Awie
017 - 3571707