Saturday, November 17, 2007

Laman Utama



Mengenali Syarikat Kami
Pembiayaan Peribadi Online - Pinjaman Peribadi Swasta

Laman Utama - Mengenai Kami

Selamat Datang dan Terima Kasih kerana sudi melawat dilaman kami dan diharap laman ini akan memberi panduan dan berguna kepada anda dan rakan - rakan anda yang berada dimana jua di negara ini. Diharap anda juga dapat meluangkan masa secukupnya untuk memberi tumpuan diatas segala maklumat dilaman ini.

Kami merupakan sebuah syarikat bumiputra yang ber IbuPejabat di Lembah Klang dengan reputasi yang baik. Kami menyediakan servis dan khidmat nasihat bagi anda yang ingin memohon pinjaman kewangan, pinjaman wang tunai, pembiayaan peribadi, kemudahan kewangan atau pinjaman hari perayaan. Kami sentiasa memberi kemudahan pinjaman wang tunai ini untuk kegunaan individu secara efisien.

Syarikat kami dihormati dan berwibawa. Ia tidak harus dikelirukan dengan syarikat - syarikat yang tidak berlesen atau " Along " atau Ceti Haram. Kami menjalankan perkhidmatan secara sah dibawah Akta Pemberi Pinjaman 1951. Berasaskan segala pengalaman selama bertahun - tahun serta dengan kepelbagaian peringkat pelanggan yang sentiasa berurusan, kami yakin segala keperluan spesifik anda dapat ditangani dengan profesional. Kami sedar melalui kecekapan dan fokus kami terhadap keperluan anda ini maka akan lebih tinggi keyakinan anda sebagai pengguna terhadap syarikat kami. Kemudahan pinjaman kami telah direka bentuk dan di pakej semula pada kadar faedah yang boleh di biayai untuk memenuhi keperluan anda.

Syarikat kami juga dikendalikan oleh kakitangan yang terlatih dan mesra pelanggan. Pihak kami juga TIDAK mengenakan atau mengambil sebarang bayaran Up-Front,samada dalam proses dan sehingga permohonan anda berjaya dan lulus. Ini merupakan falsafah tegas dan prinsip korporat yang kami tidak pernah bertolak ansur diatas kecuaian kakitangan kami. Ramai pemohon yang telah berjaya mendapatkan kemudahan pinjaman kewangan dan pembiayaan peribadi dari syarikat kami.

Kepada semua agen2 dan introducer yang dihormati, terimakasih kerana sentiasa membantu kami menjayakan suatu tahun yang menakjubkan.

Disini, pelanggan kami adalah diutamakan dan kami sentiasa komited untuk menyediakan produk yang innovatif dan khidmat yang mesra pelanggan.


Salam Hormat Dari Web Admin,
Salam Hormat Dari
Puan Farah dan Encik Awie
017 - 3571707